Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Tokat

Valilikler

T.C ALMUS KAYMAKAMLIĞI
T.C ALMUS KAYMAKAMLIĞI
T.C ALMUS KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Şehitlerimiz Görev Yapmış Kaymakamlar Mevzuat
  • ALMUS
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Kolluk Personel İhbar/Şikayet Formu Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
8
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
    • Şehitlerimiz
    • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Mevzuat
  • ALMUS
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Kolluk Personel İhbar/Şikayet Formu
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

Bütümlü Sıcak Karışım Yol yapım İşi

14.06.2019
İHALE İLANI
Almus Köylere Hizmet Götürme Birliği Başkanlığı
 
İhale Kayıt Numarası:2019/2
 
1-İdarenin
a) Adresi
Almus Kaymakamlığı KHGB Almus/TOKAT
b) Telefon ve faks numarası
0 356 411 30 82 - 0 356 411 31 26
c) İlgili personelin adı
İbrahim ÇİĞDEM Birlik Müdür
d) Elektronik Posta Adresi
almus@icisleri.gov.tr
 
2-İhale konusu yapım işinin
 
a) Niteliği, türü ve miktarı
BSK Yol yapım işi
Sıra No
İş Kalemi No
İş Kaleminin Adı ve Kısa Açıklaması
Ölçü
Birimi
Miktarı
1
07.006/K.1A
Asfalt Nakli
Ton
5.040
2
4300/BTM
İnş. Bünyesine Giren Tip Bitümlü Malzeme Veya Yol Katranı
Ton
210
3
KGM/3985/2A
Ctp Yol Kenar Dikmesinin Temini Ve Yol Boyuna Dikilmesi
Ad
120
4
KGM/4269
Malzemenin Kantar İle Tartılması
Ton
8.160
5
KGM/60.200
Soğuk Yol Çizgi Boyası İle Yol Çizgilerinin Çizilmesi
M2
1.080
6
KGM/6100/3/Ö
Plent-Miks Temel Yapılması (Kırılmış Ve Elenmiş Ocak Taşı İle)
Ton
7.680
7
KGM/6135/Ö
Plent-Miks Banket Yapılması (Kırılmış Ve Elenmiş Çakıllı Malzeme İle)
Ton
480
8
KGM/6210-A
10 Cm Sikişmiş Kalınlıkta 1 M2 Asfalt Betonu Bitümlü Sıcak Temel Tabakası Yapılması (Kırılmış Ve Elenmiş Ocak Taşı İle) Astarsız Temel Üzerine (Tip-A)
M2
21.000
 
Yukarda belirtilen işlerin sağ sahil grup yolu Ataköy yol ayrımı-Çambulak arası 3 km BSK yol yapılması işi Açık İhale Usulü ile ihale edilecektir.
b) Yapılacağı yer
Sağ sahil grup yolu Ataköy yol ayrımı-Çambulak arası BSK yol yapılması
c) İşe başlama tarihi
Sözleşmenin imzalandığı tarih itibaren yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır.
ç) İşin süresi
30 Takvim Günü
d) Doküman satış bedeli
1.000,00TL
 
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer
Almus Kaymakamlığı Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati
21.06.2019 tarih saat 10.00

4- İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlilik değerlendirilmesinde uygulanacak kriterler;
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Tebligat için adres beyanı; ayrıca irtibat için telefon numarası ve faks numarası ile varsa elektronik posta adresi.
4.1.2. Mevzuat gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası Belgesi.
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına veya ilgili Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge.
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, mevzuat gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin siciline kayıtlı olduğuna dair belge.
4.1.3. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi ve İmza Sirküleri.
4.1.3.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.
4.1.3.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgilisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri.
4.1.4. 28.04.2007 tarih ve 26506 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan Köylere Hizmet Götürme Birliği İhale Yönetmeliği’nin 11’inci maddesinin (a), (b), (c), (ç) (d), (e), (f), (g) ve (ğ) bentlerinde sayılan durumlarda olunmadığına ilişkin yazılı taahhütname.
4.1.5. 28.04.2007 tarih ve 26506 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Köylere Hizmet Götürme Birliği İhale Yönetmeliği’nin 12’inci maddesinde sayılanlar doğrudan veya dolaylı olarak kendileri veya başkaları adına hiçbir şekilde Birliğin ihalelerine katılamaz.
Bu yasaklara rağmen ihaleye katılan istekliler ihale dışı bırakılarak geçici teminatları gelir kaydedilecektir. Ayrıca bu durumun tekliflerin değerlendirmesi aşamasında tespit edilememesi nedeniyle bunlardan biri üzerine ihale yapılmışsa, teminatı gelir kaydedilerek ihale iptal edilecektir.
4.1.6. Şekli ve içeriği ihale şartnamesinde belirtilen teklif mektubu. (Teklif mektubu, ihale zarfı içerisindeki istenilen belgelerden hariç olarak ayrı bir 2’nci zarf içerisinde kapalı, kaşelenmiş ve imzalı olarak verilecektir.)
4.1.7. Şekli ve içeriği ihale şartnamesinde belirtilen geçici teminat. Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere geçici teminat mektubunun veya nakit teminat alındı makbuzunun başvuru dosyasına konulması gereklidir.
(Nakit teminatlar Birliğin Almus Ziraat Bankası’nda bulunanTR97 0001 0005 3811 7282 8050 01 no’lu hesabına yatırılacaktır.)
4.1.8. Vekâleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli vekâletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi.
4.1.9. İş Deneyim Belgesi (İsteklinin son 5 yıl içinde yurt içinde kamu veya özel sektörde yönettiği idarece kusursuz kabul edilen ihale konusu iş veya benzer işlerle ilgili deneyimini gösteren ve teklif edilen bedelin %70 oranında olmak üzere tek sözleşmeye ilişkin iş deneyim belgesi aranacaktır. Bu ihalede benzer iş olarak işin konusu ile ilgili yol yapım işleri dikkate alınacaktır. Bu iş için diplomalar iş deneyim belgesi olarak kabul edilmeyecektir.)
4.1.10. Teklif dokümanı satın alındığına dair belge.
5- Ekonomik açıdan en avantajlı teklif, sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6- İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7- İhale dokümanı Almus Köylere Hizmet Götürme Birliği’nde 1.000,00 TL karşılığında satın alınabilir. 
8- İstekliler tekliflerini, birim fiyat üzerinden verecektir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekli ile tüm işlerin toplam bedeli üzerinden birim fiyat sözleşmesi imzalanacaktır.
9- Teklifler bizzat istekli, kanuni temsilcileri ve tüzel kişilerde temsile yetkili kişiler tarafından Komisyon Başkanlığı’na ihale günü olan 21.06.2019 tarih saat 09.45’da kadar verilecektir.
10- İstekliler tekliflerini kapalı zarf halinde idareye teslim edecek olup, haddi layık teklif alınmaz ise isteklilerden 2’nci teklif alınabileceğinden, isteklilerin ihale saati olan; saat 11.00’da ihale salonunda şahsen veya vekâleten katılımı gerekmektedir. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden verecektir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
11- Bu ihalede işin tamamı için teklif verilecektir. İhaledeki işler için kısmi teklif verilemez. İstekliler her iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
12- Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 takvim günü olmalıdır.
13- Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
14-Almus Köylere Hizmet Götürme Birliği; 2886 sayılı ve 4734 sayılı Kanunlara tabi olmayıp, 28.04.2007 tarih ve 26506 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Köylere Hizmet Götürme Birliği İhale Yönetmeliğine tabi olup, ihaleyi yapıp yapmamakta ve uygun bedeli tespitte serbesttir.
 
ÖDEME YERİ VE ŞARTLARI
15.1. Yüklenicinin hakedişi Almus KHGB tarafından ödenir.
15.2. İdarenin talebi ve bilgisi olmaksızın Yüklenici iş programına ve projesine nazaran daha fazla iş yaparsa, İdare bu fazla işin bedelini ödemez.
15.3. Yüklenici, her türlü hakediş ve alacaklarını İdarenin yazılı izni olmaksızın başkalarına temlik edemez. Temliknamelerin noter tarafından düzenlenmesi ve İdarece istenilen kayıt ve şartları taşıması gerekir.
15.4. Hakediş raporları, Yapım İşleri Genel Şartnamesinde düzenlenen esaslar çerçevesinde, kanuni kesintiler de yapılarak düzenlenebilir ve idarece onaylandıktan sonra tahakkuka bağlanarak idarenin mali durumu göz önüne alınarak ödenebilir.
15.5. Bu işle ilgili, yapılacak işlerin kısımlarına göre ara ödeme yapılmayacaktır. İş bitiminde tek hakediş yapılarak tek seferde ödeme yapılacaktır.
15.6.Yukarda izah edildiği şekilde yapılacak ödeme 2019 yılı KÖYDES ödeneğinin tamamının birlik hesaplarına aktarılması halinde yapılacaktır.

TEKNİK PERSONEL, MAKİNE, TEÇHİZAT VE EKİPMAN BULUNDURULMASI
 
16.1-Yüklenici yapım işinde kullanacağı malzemelerin imalatına başladıktan sonra, idarenin belirlediği teknik personel-personelleri imalata girecek malzemelerin gerekli test ve kontrolleri için imalat sahasına üretim alanına fabrikaya vb yapacakları seyahatlerdeki tüm ulaşım konaklama vs. masrafları teklif birim fiyata dâhil edilmiş sayılacaktır.
16-2. İhale konusu yapım işi için asgari olarak aşağıda belirtilen makine ve teçhizatın temin edilmesi gerekmektedir. Araçların ihale katılımcılarının kendine ait ruhsatlı ya da faturalı veya ihale süresince noterden onaylanmış kira kontratlı kiralık araçlar olmalıdır, Bu evrakların ihale dosyasında bulundurulması şarttır. İstenilen makine ve teçhizatın yapılan kontrollerde yolda (yüklenme mahallinde iş sahasında) bulunmaması halinde iş tek taraflı olarak fesih edilecektir. (Asfalt Plenti ve Mekanik Plent ocak sahasında olabilir)
           
S.NO
CİNSİ
MODELİ/ MESLEKİ UNVAN VE ÖZELLİKLERİ
ADET
1
Asfalt serme makinesi (Finişher 300 ton/saat kapasiteli elektronik duyarlı )
2012 ve üzeri
1
2
Kamyon (yük ağırlığı en az 20 ton )
2012 ve Üzeri
10
3
Asfalt plenti (Seyyar – Sabit )
 
1
4
 En Az 12 Ton statik kendi yürür Demir Bandajlı Ve Vibrasyonlu Silindir
2012 ve Üzeri
1
5
En Az 20 Ton ağırlıkta kendi yürür lastik tekerlekli Silindir
2012 ve Üzeri
1
6
Sıcak asfalt kazanı
 
1
7
Su tankeri
 
2
8
Greyder
 
1
9
Loder
 
1
10
Binek / Arazi Aracı
2016 veya üzeri
1
11
Arazöz
 
1
13
Şantiye Şefi
En Az 5 yıl Deneyimli İnşaat Mühendisi veya Harita Mühendisi
1
14
Tekniker
İnşaat Teknikeri veya Harita Teknikeri
1
15
Formen
En az 5 yıl deneyimli
1
 
NOT: Teknik personellerden birer tane haritacı ve inşaatçı ve en az 1 (bir) tanesi mühendis olacaktır.
KOŞULLAR:
  • İş bitimi sonrası gerekli kontroller yapıldıktan sonra teknik elemanlarca yapılacak ölçümler ve raporlar sonucunda olumluysa, ortaya çıkacak metrajlar doğrultusunda ödeme yapılacaktır.
  • Ödemeler fatura karşılığı yapılacak; sigorta, vergi ve doğabilecek her türlü harçlar yükleniciye ait olacaktır.
  • İş ve işyerinde çalıştırılacak olan tüm hizmet elemanlarının sigortalanması ve korunmasından yüklenici sorumlu olacaktır.
  • Fiyat farkı ödenmeyecektir.
  • İlanda anlaşılmayan konularla ilgili Birlik mühendisi ve yetkililerinden açıklayıcı bilgi alınabilecektir.
  • Aşağıda açıklanmış olan maddeyi İdaremiz tek taraflı olarak uygulayıp uygulamamakta serbesttir.
  • Verilen teklifler arasından ihale anında ihale komisyonu kararı doğrultusunda bir kereliğe mahsus olmak üzere yüklenici ile pazarlık yapılarak, ekonomik açıdan en uygun yüklenici seçimi yapılabilecektir.
  • Tüm imalatlar karayolları teknik şartnamesine uygun olarak yapılacaktır. Her türlü kontrol, test ve ölçümler karayolları teknik şartnamesinde gösterildiği gibi uygulanacaktır.
     
    DİĞER HUSUSLAR:
1. Birliğimiz gerekli gördüğü halde ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir. Bu durumda iptal nedeni belirtilmek sureti ile isteklilere bildirilir. İhalenin iptal edilmesi nedeni ile istekliler idareden herhangi bir hak talebinde bulunamaz.
2. İdaremizce yapılan, Olağanüstü hal kapsamında ihaleye katılan firma ve kişilerin güvenlik araştırmaları yapılacak olup, Terör örgütü (FETÖ/PDY / vb.) bağlantısı olduğu tespit edilen firmalar 4734 sayılı kanunun 11. Maddesi uyarınca değerlendirme dışı bırakılarak geçici teminatları gelir kaydedilecektir.
3.İhale tekliflerinin değerlendirilmesi aşamasında tespit edilemeyen, ihale üzerinde kalan, sözleşme öncesi güvenlik araştırması yapılan ve (FETÖ/PDY / vb.) örgütleri ile bağlantısı olduğu tespit edilen firma ve kişilerle sözleşme imzalanmayacak ve teminatları gelir kaydedilecektir.
4.Kurumumuzla sözleşme imzalayan firma ve kişilerden, sözleşeme imzalandıktan sonra herhangi bir şekilde (FETÖ/PDY / vb.) terör örgütleri ile bağlantıları tespit edilen sözleşmeleri feshedilerek kesin teminatları gelir kaydedilecektir.
 
5- Alt yükleniciler:
İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz. Yüklenici aldığı işi başkasına devretmeyecek ve kendisi yapacaktır. Bu konuda noter aracılığıyla yapılan devirler de idare tarafından kabul edilmeyecektir. Aksi durum tespit edilirse idare sözleşmeyi tek taraflı olarak iptal edebilecek ve yüklenicinin bu işe ait teminatı gelir olarak kaydedilecektir. Söz konusu işin sözleşmesinin, idare tarafından tek taraflı olarak iptali nedeniyle, işin tamamlanmasında meydana gelecek gecikme nedeniyle ayrıca sözleşme tutarının %20’sine kadar ceza verilebilecektir. Ceza verildiği takdirde yüklenicinin idareden olan alacağından bu tutar ayrıca bir tebliğ yâda uyarıya gerek kalmaksızın kesilebilecektir.

UYGULAMA ESASLARI:
  • İhale ilanı sadece duyuru amaçlı olup, ihale ekli dokümandaki belgeler esas alınarak ve idaremiz teknik elemanlarının teknik görüşleri doğrultusunda uygulama yapılacaktır.
  • Teknik elemanlarımız işi her aşamasında denetim yapacak, işi alan firma yapacağı işin her safhasına başlamadan teknik elemanla görüşecektir.
     
     
Hamza İNAM
   Kaymakam
                 Birlik Başkanı
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Muhtar Bilgi Sistemi
  • e- içişleri projesi
  • Tokat Valiliği
Almus Kaymakamlığı İstiklal Mahallesi Cumhuriyet Caddesi No:2/202 Almus/TOKAT
Telefon: 0 (356) 411 30 01 Belgegeçer: 0 (356) 411 31 26 Elektronik Posta: almus@icisleri.gov.tr
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız